zaterdag 29 oktober 2011

Je bent een rund als je met Jeugdzorg stunt!




2 opmerkingen:

  1. Alhoewel rechters wel oudervervreemding (PAS) kennen zoals in de uitspraak LJN BA7155, doet BJZ alsof zij dat niet kennen, en werken aan het veroorzaken van PAS door kinderen onterecht en met suggesties (zonder diagnose) uithuis te plaatsen.
    50% en 60% kans op OTS resp. UHP !!!

    OTS = geen instemmingsrecht meer van ouders; BJZ doet wat ondeskundige sociaal werksters willen. De gedragsdeskundige ziet het kind niet, laat staan, onderzoekt het kind niet!
    UHP = kind 90% kwijt! Of getraumatiseerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Na een moeilijke periode en UHP van mijn kinderen gaat het nu al 2 jaar erg goed met me. Mijn zoon is dan ook terug thuis geplaatst. Mijn dochter wordt echter bij me weggehouden en ik zie haar als het mee zit 1 x per maand!! Ze wil me graag vaker zien en zelfs bij mij wonen maar er is niemand die naar haar wil luisteren. Bij verzoek om een onafhankelijk onderzoek meende de rechter dat het onderzoek van de Raad van de kinderbescherming al onafhankelijk is??!!

    BeantwoordenVerwijderen