dinsdag 11 september 2012

Bericht aan de Gemeente Amsterdam

naar aanleiding van: http://jeugdzorg-darkhorse.blogspot.nl/2012/09/het-rookgordijn.html


Geachte mevrouw van Wansem,

Er ligt NOG een zeer ernstige klacht over BJAA en de politie samen. Deze klacht zal de burgemeester binnenkort bereiken via wegen die ik hier niet kan omschrijven, omdat de kans zeer groot is dat het dan weer wordt gesaboteerd door ambtenaren van het stadhuis of door Erik Gerritsen, die valse info insteekt en de weg in de Amsterdamse gemeenteapparaten als geen ander kent.

Eerdere pogingen Lodewijk Asscher op de hoogte te stellen van de problemen, haalden niets uit. Zijn ambtenaren verbreken gewoon het contact, omdat ze zich 'zwart gemaakt' voelen. Daar heb ik letterlijk de mails van, zij voelden zich zwart gemaakt omdat zij zomaar mails aan Asscher hadden doorgestuurd aan Erik Gerritsen en ik dat aankaartte. Asscher zelf houdt zich volkomen afzijdig en onbereikbaar, al jaren lang ondanks dat hij weet van het levensgevaar voor het kind dat het betreft en ondanks het feit dat hij weet wat er is gebeurd daarna. Hij heeft nog nooit gebeld of anderszins contact op genomen.

Er zijn nu twee jaren verstreken met enorm gevaar voor het kind wat het betrof. Bovendien blijkt de gang van zaken opzet geweest te zijn van BJAA, die hebben expres politievervolging van een melder van kindermishandeling geinitieerd en zijn de politie daar ook in blijven achtervolgen. Ik heb na twee jaar wel de dossiers van de politie ingekeken en ben me rot geschrokken. De toon waarop er over mij wordt gerapporteerd is ongelooflijk grof en denigrerend en gaat totaal niet over wat ik heb gezegd en heb geprobeerd aan te kaarten. Men heeft mij totaal genegeerd bij de politie op instigatie van BJAA, ik had geen enkele rechtspositie al die tijd blijkt nu. Ook komen de beschuldigingen van de politie overeen met die van Erik Gerritsen en BJAA in hun verweer op deze zaak. Ook dat kan ik laten zien.

Wilt u contact op nemen? Dat kan ook via deze site. Het is zeer belangrijk dat de burgemeester zich realiseert wat er aan de hand is bij BJAA en op welke schandalige manier Gerritsen met klachten en kritiek omgaat. En hoe hij alles en iedereen manipuleert, ook de politie, en letterlijk over lijken gaat. Dit kind had dood kunnen wezen en verkeert nog altijd in levensgevaar.

Daarnaast is er nog een andere kant aan dit verhaal die de gang van zaken nog zorgwekkender en ernstiger maakt. Ik vertel daar graag meer over in een persoonlijk onderhoud.

Vriendelijke groeten,

Naam bij redactie bekend (die hem alleen mag geven aan mevrouw van der Wansem of de burgemeester zelf, in verband met mogelijke nieuwe lekken aan Erik Gerritsen)

Deze casus en persoon zijn bekend bij Jeugdzorg Dark horse


                    Terug naar Alle artikelen Jeugdzorg Dark horse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten